Smått och gott och fruktansvärt sant


Det ryktas...

Att de röda inte är att räkna med
Att en viss man med utseende som en seriefigur har en förkärlek för handdockor. Extra nöjd blir han när andra tar på hans rosa lilla vän...
Att mannen med de icke så gyllene lockarna behöver använda Rogaine Forte. Det ligger nämligen små svintobollar på stadens gator, golv och tak.
Att Stina är mer man än Emil. Förutom att äta pizza bättre tål hon också mer alkohol än den fagra sandvikenprinsen som igår förtvivlat försökte lugna ner sin karatefylla genom att klappa sitt hår.
Att Daniel J vill ha röv. Och det med detsamma!
Att 7uan har tre korvar att stoltsera med.
Att flickorna i kv08 tänder på hälsoit-tvillingarna. Helst den blonde.
Att BigRob numera går under smeknamet D'Artagnan.
Att det sprutades bröstmjölk på Stinas köksbord.
Att Belsebub vill catfighta när en okänd tös trängde sig före till toan.
Att en Hedö orgasm är något utöver det vanliga.

xoxo
Smallbird - din nässpray i snorhålet







Kommentarer
Postat av: Emil

För det första: Att Stina är mer man än mig var ingen nyhet, jag försöker allt, men hon pissar på mig ändå.

För det andra: Klappade mitt hår? Gjorde jag det? ;)

2009-05-21 @ 23:17:10
Postat av: En liten pippifågel

Way to go girl! Första inlägget på SBP. Vi andra småfåglar är stolta som fan!

2009-05-21 @ 23:38:16
Postat av: Popeye

Partygrisen tackar för uppmärksamheten :)

2009-05-23 @ 00:52:26
URL: http://planetpopeye.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0